nedeľa 6. marca 2016

Chcel by som.

Chcel by som aby ľudia nechceli byť odborníci na všetko.

Chcel by som, aby každý pochopil, že svet nie je čierny alebo biely.

Chcel by som, aby na školách zaviedli povinný predmet, mohlo by sa to volať Základy rozmýšľania, napísal by som osnovy.

Chcel by som sa zajtra zobudiť do sveta, v ktorom nejestvujú selfies, pretože na svete je oveľa viac krásy ako vlastná tvár (a vlastné ego).

Chcel by som, aby sme nepoužívali slovo neviem ako výhovorku myslieť.

Chcel by som, aby zanikli hudobné ceny, pretože umenie netreba hodnotiť na objektívnej úrovni.

Chcel by som, aby ľudia písali po stenách básne, nie kreslili pipíky.

Chcel by som, aby každý stretol svoju spriaznenú dušu.

Chcel by som, aby obyvatelia našej krajiny mali radi našu krajinu.

Chcel by som prečítať všetky dobré knihy, vidieť všetky dobré filmy a počuť všetky dobré albumy.

Chcel by som spoznať aspoň jedného človeka. Ale myslím naozaj spoznať.

Chcel by som, aby každý človek zažil, aké je to byť pre niekoho hrdinom

Chcel by som, aby slovenské worshipové kapely neprekladali piesne, ale skladali vlastné.

Chcel by som, aby nejestvovali dôvody na samovraždu.

Chcel by som, aby bol Boh menej abstraktný.

Chcel by som byť šťastný, keď budem starý človek.

Chcel by som, aby už nikto netrpel predstavou, že celý internet čaká na jeho názor pod článkom alebo videom.

Chcel by som, aby sme ďakovali.

Chcel by som, aby každá žena vedela, že jej úsmev je najkrajšia vec na svete.

Chcel by som, aby sme vedeli uznať, že sa mýlime.

Chcel by som rozumieť baletu.

Chcel by som už nikdy nebyť sklamaný.

Chcel by som, aby boli ľudia v rozhodnutiach, ktoré robia, na seba náročnejší.

Chcel by som viac mám rád a menej nechce sa mi, kašlem na toto nemá zmysel.   

Chcel by som, aby si mi rozumel(a). V tomto. A vo všetkom.


(Volajú ma Jay a toto je môj (ideálny) svet.)

1 komentár: